Get Started!

Monday, July 19, 2010

Ceritera Terbaru

Bertemu kembali...

Ya, mmg sudah seminggu di sini, menantikan hari yang belum tentu tahu apa yang akan terjadi esok hari. Tapi, untuk menceritakan kisah yang berlaku sepanjang minggu pertama di kampus ini, ceritakan sajalah...

Aku balik hari Ahad, dalam waktu petang la juga. Cuma aku hairan, kenapa tiba-tiba ramai pulak budak-budak blok B tersadai di blok C plak, tu yang pening. Rupa-rupanya, ramai lagi budak "senior" yang bertukar bilik dari blok B ke blok C. Nak tau kenapa?? Aku tak tau apa alasannya, tapi aku boleh la agak kenapa.

Sejak blok B "berketuakan" pembantu felo, En Ikhwan Zaini ni, macam-macam berlaku di sana. Perjumpaan di surau la, kena ambik nama la, lif rosak la, macam-macam alasan yang diberikan untuk bertukar blok. Natijahnya, terdapatlah lambakan pelajar di blok C ni. Blok yang satu ketika, tingkat 3, 5, 6, dan 7 hampir kosong, kini ceria berbanding sebelum ini.

aku pun tak tau nk cakap apa kt blog ni, coz ak pun tak tau nk tulis apa. Setakat nk memenuhkan kuota "satu blog sebulan" pun payah, Tapi, nk membaca blog orang, bukan main suka lagi. Tengok mereka-mereka ni, mmg la sangat kreatif dalam membuat blog, tapi, aku tak tau cmne nk menghiasnya.

Waqlau bagaimanapun, kte tunggu dan lihat apa yang boleh dilakukan untuk men"transformasi" blog yang sedia ada ni, sebab aku author, aku pun x tau cmne nk menghias blog ni!!!

[p/s: violetpagi @ unguviolet, ko pegi ngan sape mlm MTV tu?? Haha, kantoi....]

1 comment:

Anonymous said...

shit.. diam2 sudah.. how u can found that page hah???!!!!